tirsdag den 13. december 2011

Værnepligtige SØ hold 1977

Igen (eller måske igæng) må vi forlade kronologien for en kort bemærkning, da der ved SVAs foranstaltning er fremkommet billeder fra holdets optagelse på SRS:

Bag fra, fra venstre:  Hugin, Holst, Lauer, NAK, Wiesmann, Kim Kyhl,
                                  Peter, K.E. , Ivan, Meyer, Kählström, Lennart,
                                  Møllgaard, Per, Snitborg, Bo


Bag fra, fra venstre:  Lindahl, Jarnum, Schelde, Henrik ?, Gullaksen, Frigast,
                                  ?, Nils, ? , Harald, ?, Bondrup
                                  AB, ?, ?, Jesper, Fynboen.
Som I kan se har jeg lidt brug for hjælp med anden del af holdet.

3 kommentarer:

  1. Du gik vidt lidt i stå med din fortælling. Jeg ærgrer mig lidt over dette, da det var vildt spændende at få dette indblik i hverdagen i flåden på dette tidspunkt. Skriv endelig videre.

    SvarSlet
  2. Bare rolig. Det er kun en pause - om end lidt længere end det var min mening. Jeg fortsætter snarest.

    SvarSlet
  3. Spændende at se sig selv som ung gast.
    Nr. 3 fra venstre i midterrækken ved siden af Niels - admiral in spe - er Lars Bo Therkelsen aka Nine. Nr. 2 fra venstre i forreste række er mig (Lars Poulsen).

    SvarSlet